.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :ضرورت تقویت نظارت برای پیشگیری از تخلفات در ادارات مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران تقویت نظارت برای پیشگیری از تخلفات را در دستگاه های اجرایی استان ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر دوشنبه در دیدار با مدیران حراست ادارات مازندران با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: یک آسیب و خطر تاریخی مبنی بر انحراف و فساد همواره در طول تاریخ وجود داشته و دارد.

وی افزود: تبعیض‌های ایجاد شده بین پرداخت مالیات بین عرب و عجم و غیره از جمله فسادهای ایجاد شده در طول تاریخ بوده و این انحرافات و آسیب‌ها همواره تهدید کننده است.

وی یادآور شد: در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی از غرب زدگی، فساد، اختلاس و دزدی صدمات زیادی دیدم و بزرگنمایی بیگانگان و از دست دادن سرمایه‌های انسانی و علمی از جمله خسارت‌ها است.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه جهنم ترسی و اشتیاق به بهشت باید در درون افراد تقویت شود، نظارت بیرونی و حراستی را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت: حراست نیازمند حریت است و باید سازمان حراست مستقل از دستگاه‌های دیگر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه حراست نباید کارمند دستگاه‌های متبوع باشند، گفت: نیروی حراستی که زیردست مدیر دستگاه باشد، چندان موفق نخواهد بود.

وی یادآور شد: بسیاری از مدیران حراستی در عین اینکه زیرمجموعه دستگاه هستند اما شهامت و شجاعت پیگیری کارها و رصد مسائل را دارند.

وی با تاکید نباید توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی و غیره را زمین گذاریم، گفت: باید به اسناد بالادستی توجه ویژه شود و نیازمند تقویت دستگاه‌های نظارتی هستیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.